Com Constructor/Destructor?
Fra : engo

Dato : 19-06-01 14:32

Hej,

Findes der ikke en constructor/destructor på et COM object i VB, som
bliver kaldt når COM objectet bliver oprettet?
Jeg har lige udviklet mit første COM object, men nu vil jeg gerne
initialisere mine variabler når COM objectet bliver oprettet.

Engo

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels

Dato : 19-06-01 17:21

På de klasser du laver i VB har du følgende events:

Private Sub Class_Initialize()

End Sub

Private Sub Class_Terminate()

End Sub

Det er ikke helt det samme som constructor/destructor som
man kender det fra C++. Men man kan komme meget langt
med disse.

- Niels G.