Afvikling af ASP på Windows XP HOME
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 09-08-06 17:33

Hej,

Er det på nogen måde muligt, at skaffe en eller anden webserver, der under
Windows XP HOME kan afvikle ASP?

Jeg ved godt, at man hvis man har Windows XP PRO kan bruge IIS.

På forhånd tak for eventuelle svar.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : N9

Dato : 09-08-06 19:57

> Er det på nogen måde muligt, at skaffe en eller anden webserver, der under
> Windows XP HOME kan afvikle ASP?

se http://www.15seconds.com/issue/020118.htm

Har ikke prøvet det, men det er muligt.

HUSK at ved at ændre i OS, gøre du din XP home til en ulovlig version

Hilsen

N9

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 10-08-06 06:32

"N9" <nhiasy@hotmail.com[remove]> skrev i en meddelelse
> se http://www.15seconds.com/issue/020118.htm
>
> Har ikke prøvet det, men det er muligt.

Denne fremgangsmåde virker ikke lige til, og da jeg ikke er god til engelsk,
vil jeg IKKE kaste mig over et sådant projekt - og slet ikke, da man så gør
sin Windows XP HOME ulovlig!

Får man hvis man opgradere/RE-installere til Windows XP PRO i øvrigt IIS med
på dansk?

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 10-08-06 19:10

Hej, Anders.

"Anders Boholdt-Petersen" <post-REMOVETHIS-@boholdt-petersen.dk> skrev i en
meddelelse news:44dac4d5$0$140$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> man så gør sin Windows XP HOME ulovlig!
>
> Får man hvis man opgradere/RE-installere til Windows XP PRO i øvrigt IIS

Ja. Du skal dog være opmærksokm på, at den ikke installeres automatisk, så
du skal lige den vej om "Tilføj/Fjern Windows-komponenter" i Kontrolpanelet,
når XP Pro er installeret.

Mvh

C@rsten

Fra : MooreHojer

Dato : 12-08-06 18:11

> Får man hvis man opgradere/RE-installere til Windows XP PRO i øvrigt
> IIS med på dansk?

lidt OT, men kan man opgradere fra home til pro og i så fald hvor og for
hvor meget?

--
MooreHojer

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-08-06 01:10

MooreHojer wrote:

> lidt OT, men kan man opgradere fra home til pro

Ikke noget teknisk problem.

> og i så fald hvor og
> for hvor meget?

Køb en Pro hos din softwarepusher, den koster ca. 1500,-

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/