Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Ændre Gem som destination i Explorer
Fra : mm_2k@hotmail.com

Dato : 08-08-06 19:55

Hej i gruppen.

Hvordan sætter jeg Explorer op sådan, at når der højreklikkes på
f.eks. et billede og vælger Gem som, vælges D: drev som standard som
destination. Bruger version 6.0

Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-08-06 20:08

http://www.onecomputerguy.com/ie_tips.htm#download_directory
http://www.winguides.com/registry/display.php/842/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : mm_2k@hotmail.com

Dato : 11-08-06 14:04

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.onecomputerguy.com/ie_tips.htm#download_directory

Det virker fint når der klikkes på link som downloades direkte. Hvad
så hvis det samme skal gøre sig gældende, når jeg højreklikker på
f.eks. et billede og vælger "Gem som" - hvordan tilretter jeg der,
så jeg får D:\ som standard?

Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-08-06 15:39

mm_2k@hotmail.com skrev:

>hvordan tilretter jeg der, så jeg får D:\ som standard?

Det ved jeg godt nok ikke, men måske en ændring i placesbar kan gøre det
lettere at bruge det som det er
http://www.puppypc.com/windows/rt/comdlg_placebar.htm

--
Ivan V. Klattrup