Dykkercentre i Alanya
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 08-08-06 15:23

Hejsa

Jeg har bestilt en knaldbillig ferie til Alanya i december og skal i
den forbindelse jo også have dykket noget.

Er der nogle der har nogle opdaterede informationer om dykkercentre
(jeg har læst lidt i gamle indlæg)? Jeg har ikke kunne komme i
kontakt med Active Divers. Jeg har mailet lidt sammen med Dolphin Dive
- de findes med virker bare noget dyrere end resten af Tyrkiet.

Er dette udbudet af dykkercentre?

Har I nogle anbefalinger?

Mvh

Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Mr. hook

Dato : 09-08-06 10:00

Lars Skov-Dethlefsen wrote:
> [...]
> kontakt med Active Divers. Jeg har mailet lidt sammen med Dolphin Dive
> - de findes med virker bare noget dyrere end resten af Tyrkiet.

Hej Lars
Ved at søge på Google "diving in Alanya" i søge feltet, fik jeg
disse op + en hel del mere.
http://www.alanya-holidays.com/DivingAndSailing.htm
http://www.divingturkey.com/dive_alanya.htm
håber du få en god tur