Vurdering: Poseidon Athmosphere (FFM)
Fra : Seerup

Dato : 07-08-06 17:42

Har en Poseidon helmaske (Athmosphere) komplet.

Brugt på 3 dyk: Et i svømmehal, og to i ferskvand.
Masken er 2½ år gammel og er i særdeles pæn stand.

Hvad kan sådan en evt. sælges for?

Mvh.
JpS

Fra : Seerup

Dato : 04-10-06 16:28

> [...]
>
> Brugt på 3 dyk: Et i svømmehal, og to i ferskvand.
> Masken er 2½ år gammel og er i særdeles pæn stand.

Prøver lige igen. Er der slet ingen, der har en ide??

Fra : Niels Jensen

Dato : 04-10-06 22:33

Seerup wrote:

> Prøver lige igen. Er der slet ingen, der har en ide??

Du skriver komplet, er det med både 1. og 2. trin ?

Hvor i landet er det? Jeg er muligvis intereseret, men vil da gerne se
den først.

Mvh. Niels

Fra : Seerup

Dato : 05-10-06 14:33

> Du skriver komplet, er det med både 1. og 2. trin ?
>
> Hvor i landet er det? Jeg er muligvis intereseret, men vil da gerne se den
> først.

Yes, den er født med 300bar 1.trin, og såfremt jeg vælger at sælge den, vil det
naturligvis følge med.
Både masken og jeg er nord for Aalborg.
Men lige nnu og her er jeg mest interesseret i at vide hvad masken i givet fald
ville kunne sælges for.

JpS

Fra : Niels Jensen

Dato : 05-10-06 21:51

Seerup wrote:

> [...]
> Både masken og jeg er nord for Aalborg.
> Men lige nnu og her er jeg mest interesseret i at vide hvad masken i givet fald

Ja det var jo straks værre, men som alt andet er det jo noget med udbud
og efterspørgsel, desværre for dig ligger din maske i den dyre ende, de
billigste nye alternativer starter under 2000 kr. Og de fleste "helmaske
nybegyndere" vil nok ikke starte med så dyr en maske som din, så du skal
nok satse på en gammel helmaskebruger (som mig ), som har fattet
interesse for poseidons system. Men nu har jeg i forvejen 2 komplette
jetstream automater, så jeg var jo egentlig mest interesseret i masken
alene.

Men til sagen, jeg ville byde 1500 kr. for masken alene, og 2500 for det
komplette sæt. Fordi jeg har jo to automater og en velfungerende
scubapro helmaske, så jeg står ikke lige og mangler.

Du kan måske nok få mere for det, hvis du finder den rette køber, så
måske 3000 til 3500 kr. vil jeg gætte på.

Mvh. Niels

Fra : Seerup

Dato : 06-10-06 05:43

> [...]
> helmaske, så jeg står ikke lige og mangler.
>
> Du kan måske nok få mere for det, hvis du finder den rette køber, så måske

Ohhhh ..... en liebhaver
Ja, masken ligger i den tunge ende. Jeg købte netop masken pga godkendelser og
den slags, og så er jeg vild med overtrykssystemet.
Grunden til at jeg tænker på at sælge den er, at den bare hænger ude i garagen,
jeg bruger den faktisk aldrig, og det er synd - men lad os nu se, den skal ikke
sælges lige her og nu.

Du skal have tak for din vurdering, nu har jeg lidt at gå efter.

JpS