Fu Shan Hai projektet er afsluttet
Fra : Jan Birk

Dato : 07-08-06 07:13

Projektet er nu afsluttet. Vi havde 4 dage med dårligt - dykker - vejr
og nåede derfor ikke at gennemføre alle planlagte dyk.

Det blev til 68 dyk uden dykkerrelaterede uheld.

Næste skridt er nu, at forbudet ophæves.

Vi er ved at samle billeder/film og lægger dem til beskuelse når vi
kommer så langt. Der er lagt 4 billeder på: http://fushanhai.dk

/Jan

Fra : Johnny Christensen

Dato : 07-08-06 07:51

"Jan Birk" <jb@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Vi er ved at samle billeder/film og lægger dem til beskuelse når vi kommer
> så langt. Der er lagt 4 billeder på: http://fushanhai.dk
>
> /Jan

De billeder må være meget diskrete... kan ikke finde dem nogle steder ?

mvh
Johnny

Fra : Jan Birk

Dato : 07-08-06 08:00

> De billeder må være meget diskrete... kan ikke finde dem nogle steder ?

I bunden af siden ligger der 4 thumbs. I hvertfald i min browser
Klik på billedet for et større billede!

/Jan

Fra : Johnny Christensen

Dato : 07-08-06 08:16

> I bunden af siden ligger der 4 thumbs. I hvertfald i min browser Klik
> på billedet for et større billede!
>
> /Jan

Men det gør der ikke i min browser. Internet Explorer version
et-eller-andet-nyeste

Fra : Jan Birk

Dato : 07-08-06 08:36

> Men det gør der ikke i min browser. Internet Explorer version
> et-eller-andet-nyeste

Du har ret, jeg brugte Firefox. Jeg har nu pillet lidt og kan se det med
en gammel IE! Så jeg tror den er der nu. Beklager ulejligheden!

/Jan

Fra : Thomas Andersen

Dato : 07-08-06 13:13

Det ser godt ud !

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 08-08-06 12:22

> Det ser godt ud !

Der skulle komme en længere artikel i næste nummer af DYK. Der vil også
være en række billeder fra turen.

/Jan