Cookie bliver ikke oprettet?
Fra : Morten

Dato : 03-08-06 13:23

Hej

Jeg skal oprette en cookie, men den bliver ganske enkelt ikke oprettet ...

<% Response.Cookies("bes")("ban") = "y" %>

Nogen der kan hjælpe?

/Morten

Fra : MooreHojer

Dato : 07-08-06 09:35

Morten wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hej
>
> Jeg skal oprette en cookie, men den bliver ganske enkelt ikke oprettet ...
>
> <% Response.Cookies("bes")("ban") = "y" %>
>
> Nogen der kan hjælpe?

Hvordan ved du at den ikke blæiver oprettet?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten

Dato : 08-08-06 11:16

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ved du at den ikke blæiver oprettet?

Jeg ser i Cookie mappen - plus at jeg ikke får nogen værdi når jeg requester
den bagefter...

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 08-08-06 13:45

Morten wrote:
> "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ser i Cookie mappen - plus at jeg ikke får nogen værdi når jeg requester
> den bagefter...

Gør du det på samme side?

Så vidt jeg husker, kan ikke cookie ikke tilgås på samme side som den er
oprettet.

--
Why do fireflies die so soon?
http://www.jensercube.dk/sig.asp

Fra : Morten

Dato : 08-08-06 14:52

"Jens Peter Rosenkvist" <jensercube@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Gør du det på samme side?
>
> Så vidt jeg husker, kan ikke cookie ikke tilgås på samme side som den er
> oprettet.

Du har ret .. det løste problemet - jeg takker!