1" slange til grundvandspumpe
Fra : Lars Hansen

Dato : 02-08-06 19:05

Hej i Gruppen

Efter "lidt" vand i kælderen ved forrige weekends voldsomme regnskyl her på
midtsjælland har jeg købt en grundvandspumpe til nødsituationer som denne.

Men det er nu lidt sjovt at stort set alle byggemarkeder, havecentre,
trælaster osv. sælger grundvandspumper til 1" slanger, men ingen sælger 1"
slanger......... Vældigt smart!!!

Nå! Efter at jeg har søgt i ca. 15 forskellige byggemarkeder osv. uden held
tænkte jeg at internettet er jo så den oplagte mulighed.
Det er også til at finde på nettet, men til mere end 30 kroner meteren. Det
må kunne gøres billigere og det er der I kommer på banen.

Hvor finder jeg 15-20 meter 1" slange billigst????
(Harald nyborg er løbet tør i hele landet, og ved ikke om de får det hjem
igen).

Lars Hansen
(Erstat danmark med dk i mail-adressen)

Fra : Sidse

Dato : 02-08-06 21:15

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor finder jeg 15-20 meter 1" slange billigst????
> (Harald nyborg er løbet tør i hele landet, og ved ikke om de får det hjem

Silvan har det, det har biltema også.

Henrik

Fra : Lars Hansen

Dato : 03-08-06 15:03

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

> Silvan har det, det har biltema også.
>
> Henrik

Hej Henrik

Silvan forhandler ikke 1" slanger. (Ifølge medarbejderne i to forskellige
Silvan´er).
Men Biltema var løsningen........ 25 meter 1" slange for 199,-.

Takker mange gange for hjælpen.

Lars Hansen

Fra : Anders Majland

Dato : 03-08-06 15:08

> Silvan forhandler ikke 1" slanger. (Ifølge medarbejderne i to forskellige
> Silvan´er).

Jeg købte ellers i Silvan viborg sidste år - Der havde de sttadig en rulle
man kunne købe af i metermål. Dette skulle dog udgå og de ville fremover kun
sælge i hele ruller.

(Jeg skulle bare bruge lidt til afløb fra drivhuset og en dykpumpe)

/A

Fra : Gert

Dato : 02-08-06 21:56

> [...]
>
> Efter "lidt" vand i kælderen ved forrige weekends voldsomme regnskyl her
> på midtsjælland har jeg købt en grundvandspumpe til nødsituationer som

du ka få 1" slange hos
www.p-lindberg.dk

" Prof. vandslange, 1"2-lags vandslange, UV-bestandig. -20 grader til +60
grader.

1" slange, 25 meter, m/sprængningstryk på 15 bar

Varenavn: Prof. vandslange, 1"
Varenummer: 3124

Pris ved 1 rulle 436,25 DKK
(inkl. moms)"

Mvh
Gert Møller

Fra : TT

Dato : 04-08-06 10:05

> [...]
>
> Hvor finder jeg 15-20 meter 1" slange billigst????
> (Harald nyborg er løbet tør i hele landet, og ved ikke om de får det hjem

Jeg købte det i onkel Harald - gul og fin 1" slange, kan ikke huske prisen

..TT

Fra : Lars Hansen

Dato : 04-08-06 13:40

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

> Jeg købte det i onkel Harald - gul og fin 1" slange, kan ikke huske prisen
>
> .TT

Hej TT

Den har jeg set, men Onkel harald har ikke flere på landsplan og de regner
ikke med at få dem igen desværre.

Lars Hansen