God freeware ftp-klient?
Fra : Peter \(8450\)

Dato : 02-08-06 09:20

Hej!

Eftersom dk.edb.internet.software ikke eksisterer prøver jeg lige her i
stedet for. Man kan vel også sige at en ftp-klient er en ftp-browser?

Anyways, det er et simpelt spørgsmål. Hvilken freeware ftp-klient kan i
anbefale? Og hvis i vil skrive et par linier om HVORFOR i stedet for bare et
program navn vil det være super.

Jeg vil helst have noget der bare er super simpelt - ikke en gui fyldt med
underlige værktøjslinier til alverdens ting. Meeen den skal selvfølgelig
kunne genoptage afbrudte downloads og andre "lettere avancerede" ting som
enhver ftp-klient skal kunne

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 02-08-06 12:48

FileZilla - http://sourceforge.net/projects/filezilla.

> Og hvis i vil skrive et par linier om HVORFOR i stedet for bare et
> program navn vil det være super.

Tja, det kan alt det, jeg har brug for: Let at sætte FTP-forbindelser
op, mulighed for drag'n'drop, hurtigt, rimelige muligheder for
synkronisering, let interface og meget mere.

Og så er det gratis.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-08-06 17:41

On Wed, 2 Aug 2006 10:19:37 +0200, "Peter \(8450\)"
<usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

>Hvilken freeware ftp-klient kan i
>anbefale? Og hvis i vil skrive et par linier om HVORFOR i stedet for bare et
>program navn vil det være super.

Den der er indbygget i Total Commander.
Fordi: Så behøver jeg ikke endnu et program ved siden af min
filhåndtering, og jeg har samme interface, havad enten jeg kigger på
et lokalt drev, et netcærksdrev eller på en FTP-server (eller i en
zip-fil).

Den er måske ikke free-ware i ordets stricte betydning, men den eneste
fordel ved at betale er, at man slipper for at klikke på én ekstra
knap, når man åbner programmet.

<url: http://www.ghisler.com/>

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-08-06 11:17

Peter (8450) skrev:

> Anyways, det er et simpelt spørgsmål. Hvilken freeware
> ftp-klient kan i anbefale?

SmartFTP - <http://www.smartftp.com/>.

Gratis til personlig brug, enkel håndtering af logins til mange
servere, lækkert udseende. Jeg bruger den blot til simple
overførsler, men der er mange værktøjer indbygget - bl.a. en
mulighed for back up.
--
Jens Gyldenkærne Clausen