Firefox 1.5.0.5 opdaterings trouble
Fra : Hans

Dato : 01-08-06 16:48

Efter den seneste opdatering af FF er bl.a. denne side holdt op med at virke
efter hensigten:

http://www.globemusik.dk/

Menuerne ude til venstre kan ikke åbnes.

Det er sikkert en fejl på siden, men jeg undrer mig bare hvorfor det først
sker nu.

Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-06 17:03

Den 01-08-06 17.47 skrev Hans følgende:

> Efter den seneste opdatering af FF er bl.a. denne side holdt op med at virke
> efter hensigten:
>
> http://www.globemusik.dk/
> Menuerne ude til venstre kan ikke åbnes.

De virker heller ikke i min Firefox 1.5.02.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Hans

Dato : 01-08-06 17:12

Kim Ludvigsen wrote:

> De virker heller ikke i min Firefox 1.5.02.

Okay - Så er der en anden årsag - Muligvis min hukommelse.

Hans

Fra : Kent

Dato : 01-08-06 17:24

Hans skrev:
> [...]
>
> Menuerne ude til venstre kan ikke åbnes.
>
> Det er sikkert en fejl på siden, men jeg undrer mig bare hvorfor det først
Menuerne virker heller ikke i min 1.5.0.5. Der er en masse Javascript
fejl på siden, som ikke kommer i IE. Det er nok en af de sider som
simpelthen skal vises i IE

--

Kent

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-08-06 18:37

Hans skrev:

> http://www.globemusik.dk/

> Menuerne ude til venstre kan ikke åbnes.

Det kan de heller ikke i Opera.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 08:13

On Tue, 1 Aug 2006 17:47:33 +0200, Hans wrote:

> [...]
>
> Menuerne ude til venstre kan ikke åbnes.
>
> Det er sikkert en fejl på siden, men jeg undrer mig bare hvorfor det først

Opdateringer til Firefox smadrer *altid* eet eller andet; jeg mistede
f.eks. alle mine surt indsamlede bogmærker på et tidspunkt. Det var derfor
jeg gik over til Opera i sin tid.

Nu venter jeg så bare på IE7 og så er det slut med amatørsoftware! (håber
jeg da
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : gil

Dato : 02-08-06 14:54

Kurt Hansen skrev:

> Opdateringer til Firefox smadrer *altid* eet eller andet

Den har aldrig smadret noget hos mig.

> Nu venter jeg så bare på IE7 og så er det slut med amatørsoftware! (håber
> jeg da

Findes der noget mere amatøragtigt end IE?

--
gil

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 12:24

On Wed, 02 Aug 2006 15:53:46 +0200, gil wrote:

> Den har aldrig smadret noget hos mig.

> Findes der noget mere amatøragtigt end IE?

Tø-hø, just kidiiiing

Jeg er lige gået tilbage til Firefox, nu da mine favoritplugins er
opdateret så de kan køre med den. Opera er en udmærket browser, men mon
ikke konceptet bag Firefox rykker lidt mere i udviklingen på længere sigt?

Ufff, jeg downloadede og installerede et lille program fra Microsoft der
kunne lave faner (tabbed browsing) i IE. Ja, det *skal* jeg da hilse at
sige. Der ud over kom der både Internet-søgning toolbar og Gud hjælpe mig
også en Harddisk-søgebar og alt blev/skulle indexeres og "vil du rende Karl
i røven". Desuden var fanefunktionen dybt underlig, men man kan jo vænne
sig til meget.

Hvis det er en forsmag på IE7, tror jeg godt jeg kan undvære den
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : gil

Dato : 07-08-06 15:52

Kurt Hansen skrev:

> Hvis det er en forsmag på IE7, tror jeg godt jeg kan undvære den

Prøv dog at beta versionen af IE7, den virker udemærket.

--
gil