export af bogmærker FF
Fra : Kasper Lindberg

Dato : 31-07-06 22:47

Hej NG

er det muligt at eksportere bogmærkerne i firefox?

eller rettere hvordan?

Det jeg gerne vil er at synkronisere mine bogmærker mellem FF og IE.
(bogmærkerne laves i FF, og skal derefter "bare" rykkes til IE)

/Kasper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-07-06 23:14

Kasper Lindberg skrev:

>er det muligt at eksportere bogmærkerne i firefox?

Ja

>eller rettere hvordan?

Bøgmærker - Arranger bogmærker - Filer - Eksporter

>Det jeg gerne vil er at synkronisere mine bogmærker mellem FF og IE.

evt. kunne du tage et kig på FavoriteSync
https://addons.mozilla.org/firefox/720/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 31-07-06 23:26

> Ja

> Bøgmærker - Arranger bogmærker - Filer - Eksporter

> evt. kunne du tage et kig på FavoriteSync
> https://addons.mozilla.org/firefox/720/

desværre, ikke kompatibel med FF 1.5.0.5
lød ellers god, omend kommentarerne varierede fra katastrofal til genial og
tilbage igen

indtil videre prøver jeg den manuelle version, hvis jeg kan tage mig sammen
til at skrive et program, der kan parse den forfærdelige html-fil jeg fik ud
af eksporten :/

forslag til alternative addons modtages gerne

/Kasper

Fra : gil

Dato : 01-08-06 05:36

Kasper Lindberg skrev:

> desværre, ikke kompatibel med FF 1.5.0.5

Download xpi filen. Åbn filen, i 'install.rdf' rediger 'maxVersion' til
1.5.0.5, installer.

--
gil

Fra : BJ Denmark

Dato : 01-08-06 09:41

gil wrote:
> Kasper Lindberg skrev:
>
> Download xpi filen. Åbn filen, i 'install.rdf' rediger 'maxVersion' til
1.5.0.5, installer.

Jeg har googlet lidt, men har ikke lige fundet lyset: Kunne du ikke lige
forklare hvordan man "åbner filen i install.rdf" ?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 01-08-06 11:40

"BJ Denmark" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse

> 1.5.0.5, installer.

Takker, Det virker

Men jeg tænkte mig vist ikke om, skulle nok have sat maxVersion højere end
1.5.0.5, men det gør jeg når 1.5.0.6 kommer ud

> Jeg har googlet lidt, men har ikke lige fundet lyset: Kunne du ikke lige
> forklare hvordan man "åbner filen i install.rdf" ?

en XPI-fil, er faktisk ikke andet end en omdøbt zip-fil.
(omend, der er krav til indholdet, for at FF kan installere en extension fra
den)

inde i zip-mappen, ligger filen install.rdf, og det er den fil man skal åbne
og redigere

/Kasper

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-06 11:57

Den 01-08-06 12.39 skrev Kasper Lindberg følgende:

> Men jeg tænkte mig vist ikke om, skulle nok have sat maxVersion højere end
> 1.5.0.5, men det gør jeg når 1.5.0.6 kommer ud

Den rigtige måde at gøre det på er 1.5.0.* - så virker det indtil den
næste større opdatering.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 01-08-06 12:08

> Den rigtige måde at gøre det på er 1.5.0.* - så virker det indtil den
> næste større opdatering.

Tak for info.
Tror lige at jeg retter det

/Kasper

Fra : BJ Denmark

Dato : 01-08-06 14:54

Kasper Lindberg wrote:

> [...]
> extension fra den)
>
> inde i zip-mappen, ligger filen install.rdf, og det er den fil man

Super !