Problem med links
Fra : GB

Dato : 31-07-06 20:02

Lige pludselig er min browser (MSIE 6) holdt op med at reagere på
venstreklik på links - jeg er nødt til at højreklikke og derefter vælge
"Open Link [in new Window]".

Nu har jeg brugt Internet siden Netscape var den enste mainstream browser,
og har aldrig oplevet noget lignende.

Alt er opdateret - antispyware, WindowsXPPRO, antivirus etc.

Er der nogen som har forslag til hvad der kan være galt?

Og nej, jeg gider ikke bruge Firefox eller lignende. Jeg vil have MSIE til
at virke efter hensigten.

GB

Fra : Erik Nielsen

Dato : 31-07-06 21:43

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som har forslag til hvad der kan være galt?
>
> Og nej, jeg gider ikke bruge Firefox eller lignende. Jeg vil have MSIE til

Måske ligger løsningen her, det har i hvert fald hjulpet mig i
lignende situationer:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B281679

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : GB

Dato : 02-08-06 00:20

"Erik Nielsen" <dur@durikke.dk> wrote in

> Måske ligger løsningen her, det har i hvert fald hjulpet mig i
> lignende situationer:

Sorry - no cigar.Det eneste jeg har ændret er min ISP (TDC->ComX) - mit
webhotel og domain har jeg haft i årevis og der er ikke lavet ændringer.

Kunne jeg få nogen til at gå ind på
http://www.phyton.dk/linkdk.htm
og fotælle mig hvordan linksene opfører sig?

Menuerne virker....?????

GB

Fra : Erik Nielsen

Dato : 02-08-06 15:58

> [...]
>
> Kunne jeg få nogen til at gå ind på
> http://www.phyton.dk/linkdk.htm
> og fotælle mig hvordan linksene opfører sig?

Det hele virker fornuftigt her i ie, firefox og opera.
Linksene åbner et nyt vindue. Det kan jo diskuteres, men det har du vist
bedt dem om.

Ingen problemer med menuerne her heller.

Nu må jeg da have fortjent den cigar.

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : GB

Dato : 22-08-06 15:42

"Erik Nielsen" <dur@durikke.dk> wrote in news:44d0bc72$0$20236
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Det hele virker fornuftigt her i ie, firefox og opera.

Det virker også med Firefox her, men MSIE gider ikke gøre somdet plejer.

> Nu må jeg da have fortjent den cigar.

Værs'go - nyd den!

GB

Fra : L.E.P.

Dato : 03-08-06 08:46

Mon, 31 Jul 2006 19:02:06 GMT, skrev GB <nospam@nospam.invalid> :

> [...]
>
>Er der nogen som har forslag til hvad der kan være galt?
>
>Og nej, jeg gider ikke bruge Firefox eller lignende. Jeg vil have MSIE til

Det første jeg altid gør når der er problemer med IE er:

Tømmer mappen med Midlertidige Internetfiler.

Det er ikke sikkert det hjælper i dit tilfælde, men det er da et
førsøg værd

Hilsen Lars