KØB AF BRUGT LASERPRINTER.....HVAD SKAL MA~
Fra : Hedegaard

Dato : 19-06-01 10:12

Hej Alle.

Er der ikke en der har erfaring med brugte laserprintere ?,
jeg skal bruge en men aner ikke hvad jeg skal købe, mit bud ville være en
HP 5L !

Håber på et godt råd
Mvh Bo Hedegaard

Fra : Kim Spur

Dato : 20-06-01 07:25

5L er en glimrende printer. Har selv én.
Den har dog én graverende fejl: Den er slem til at hive flere ark
papir igennem ad gangen. Det gælder både 5L og 6L.

Mvh, Kim Spur

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 21-06-01 10:26

"Kim Spur" <kimspur@image.dk> skrev i en meddelelse
> 5L er en glimrende printer. Har selv én.
> Den har dog én graverende fejl: Den er slem til at hive flere ark
> papir igennem ad gangen. Det gælder både 5L og 6L.

Det er en kendt fejl, som HP har lavet et gratis reparationskit til. Kan
rekvireres her:

http://195.92.115.180/hp_request_product.asp

Selv om 5L ikke er nævnt, skulle det også passe her.

Mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)