"Strengkonstanten er afsluttet"
Fra : Laurits Thomsen

Dato : 30-07-06 12:28

Hej
Jeg har en side hvor jeg får en fejlmeddelse (pop-up) der siger :
"Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linie 131
Fejl: Strengkonstanten er uafsluttet"

Linien (samt linien før og efter ser således ud:

ydelser der er registreret i forbindelse med indgåelse af
rammeaftalen. Kommunerne og regionen bedes udfylde de manglende
oplysninger. </p>
<% response.write "<p> Hvis der er Institutioner der ikke fremgår
af tabellerne, kan de oprettes her <br><a

Jeg kan ikke rigtig se, at der er nogen uafsluttede
strengkonstant her. Er der nogen der kan se hvad jeg gør galt?

Mvh
Laurits

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Laurits Thomsen

Dato : 30-07-06 13:18

> Linie 131
> Fejl: Strengkonstanten er uafsluttet"

Jeg fandt selv fejlen. Det viste sig, at der var sneget sig et " for
meget ind meget længere nede i koden. Jeg ved dog ikke hvorfor jeg
fik fejlen her...

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-07-06 23:12

On 30 Jul 2006 12:17:48 GMT, Laurits Thomsen
<laurits_vibjerg@hotmail.com> wrote:

>Jeg fandt selv fejlen. Det viste sig, at der var sneget sig et " for
>meget ind meget længere nede i koden. Jeg ved dog ikke hvorfor jeg
>fik fejlen her...

Når det er en popup, der giver fejl, er det formentlig en
JScript-fejl.
Så måske du har kigget i ASP-linie 131 i stedet for HTML-linie 131?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Laurits Thomsen

Dato : 31-07-06 13:02

> Når det er en popup, der giver fejl, er det formentlig en
> JScript-fejl.
> Så måske du har kigget i ASP-linie 131 i stedet for HTML-linie 131?

Ja det er nok sådan det hænger sammen.