Link til CMS oversigt
Fra : Jan Norman

Dato : 27-07-06 08:07

For et godt stykke tid siden var der et indlæg her i gruppen med et godt
link til en hjemmeside med beskrivelser af en masse content management
systemer. Nu kan jeg hverken finde hjemmeside eller indlæg. Jeg er vel ikke
så heldig, at én af jer har gemt linket?

Med venlig hilsen
Jan Norman

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-07-06 08:37

"Jan Norman" <jan@multimediasyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> så heldig, at én af jer har gemt linket?

- http://www.opensourcecms.com/

ras

Fra : Thomas Fagerholt

Dato : 29-07-06 22:16

> - http://www.opensourcecms.com/

Der er også http://www.cmforum.dk/systemer/ hvis det ikke behøver at være
opensource.
Der er da også en del på
http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Content_Management/index.html
både share- og freeware. Der er også en tilsvarende kategori for PHP og
asp.net, men nu spørger du jo i en asp-gruppe.

Mvh
Thomas Fagerholt
profilEdit CMS