Navneskilt - hus
Fra : Klaus Kragelund

Dato : 24-07-06 22:37

Hej

Vi står og skal anskaffe et navneskilt til huset. Skal være af god
kvalitet, enten hvidt eller metal med mulighed for grafik.

Er der nogen, der har et ide om hvor man kan få det?

mvh

Klaus Kragelund

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 24-07-06 22:47

On 24 Jul 2006 14:36:49 -0700, "Klaus Kragelund"
<klauskvik@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kvalitet, enten hvidt eller metal med mulighed for grafik.
>
>Er der nogen, der har et ide om hvor man kan få det?

De fleste byggemarkeder kan levere det. Ellers er der
nøgle-/hælebarerne (de steder hvor sådanne findes).

Held og lykke

Carsten

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk - Hjemmesidedesign fra 1.000 kr.

Fra : Heinrich Dysterdich

Dato : 25-07-06 06:25

"Klaus Kragelund" <klauskvik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Vi står og skal anskaffe et navneskilt til huset. Skal være af god
kvalitet, enten hvidt eller metal med mulighed for grafik.

Hvis det ikke skal være discount, er bronze evt en mulighed.

http://www.aalborgbronce.dk/common/index1.php?sprog=dk&ego=

Hilsen
Heinrich

Fra : Nick

Dato : 25-07-06 12:39

"Klaus Kragelund" skrev i en meddelelse...
> Vi står og skal anskaffe et navneskilt til huset. Skal være af god
> kvalitet, enten hvidt eller metal med mulighed for grafik.
> Er der nogen, der har et ide om hvor man kan få det?

Tjae... har du tænkt på, hvad "skiltemager" er for noget...?

/Nick

Fra : Brother Tuck

Dato : 27-07-06 21:22

Det hedder Skiltemaler !

> Tjae... har du tænkt på, hvad "skiltemager" er for noget...?
>
> /Nick

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Klaus Kragelund

Dato : 25-07-06 21:20

Nick skrev:

> Tjae... har du tænkt på, hvad "skiltemager" er for noget...?

Ja, men vi lever jo ikke i forrige århundrede længere.

Jeg har tidligere stødt på en tysk hjemmeside, hvor man blot sender
en fil med billede af skiltet og får det tilsendt med posten (super
billigt pga automatiseret produktion). Men den har jeg ikke kunnet
finde

mvh

Klaus

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-07-06 11:16

Klaus Kragelund wrote:
> [...]
> kvalitet, enten hvidt eller metal med mulighed for grafik.
>
> Er der nogen, der har et ide om hvor man kan få det?

Vi har et ovalt porcelænsskilt. Min datter som er en dygtig
porcelænsmaler har lavet det. Det er godt nok flot. Jeg har siden
kontaktet en veninde som også maler, hende fik jeg til at male et skilt
til min søn og svigerdatter, det et ligeledes utroligt flot. Jeg gav
350.- kr., det er hendes standardpris. Du kan da også prøve at Google på
porcelænsmalere, det koster jo ikke noget.

Med venlig hilsen

Tove :)