Fil- og udskriftsdeling ?
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-01 07:26

Hej.

Jeg har fået et problem på min WIN98SE maskine.

Når jeg prøver at installere "Fil- og udskriftsdeling" under
"Serviceprogram", får jeg denne meddelese op på skærmen.

Systemreglerne tillader ikke, at den valgte enhed installeres.

Jeg har ingen ide om hvorfor den gør det, da jeg aldrig har set denne
meddelelse før.

Er der nogen der har en ide om hvad der går galt.

Jeg vil gerne kunne dele printer og filer med de andre PC'er på mit
LAN.

Mvh. René

Fra : Martin_P

Dato : 19-06-01 13:34

For mig at se/læse, så er der installeret noget ala POLEDIT på din
maskine. Inden du instalere flere protokoller, så må du fjerne dette
software fra maskinen...

Martin_P

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-01 08:59

Hej Martin.

On Tue, 19 Jun 2001 14:34:18 +0200, Martin_P
<dsl6041XXX@vip.cybercity.dk> wrote:

>For mig at se/læse, så er der installeret noget ala POLEDIT på din
>maskine. Inden du instalere flere protokoller, så må du fjerne dette
>software fra maskinen...

Jeg takker for svaret. Jeg havde ikke POLEDIT installeret, så jeg har
ingen ide om hvordan dette fil- og udskriftsdeling er blevet disabled.

Jeg installerede POLEDIT og fandt det sted, hvor der ganske som
forventet var afmærket at det skulle disables. Jeg fjernede de to
markeringer. Og vupti. Nu kunne jeg igen installere og benytte fil- og
udskriftsdeling.

Hvordan det er blevet ændre aner jeg ikke. Men det vigtigste er også
at det nu fungerer igen.

Mvh. René