Harpet jord
Fra : mg

Dato : 24-07-06 12:52

Hej

Hvad er forskellen mellem alm jord og harpet jord, skal bruge 12 cm3
jord, til en lille skrænt, hvor der skal såes græs og plantes en hæk i,
hvilken type jord er bedst egnet ?
er der forskel på fastheden af disse jordtyper ? tænker på hvilken der er
bedst støttende, da projektet er en mindre skråning der skal laves

Fra : JB

Dato : 24-07-06 13:15

"mg" <msg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der forskel på fastheden af disse jordtyper ? tænker på hvilken der
> er bedst støttende, da projektet er en mindre skråning der skal laves

Hej
Hvis du bare fortæller mig din adresse så vil jeg gerne sende dig jorden du
skal bruge i en prøvekuvert, uden beregning !

JB

Fra : mg

Dato : 24-07-06 14:08

> Hej
> Hvis du bare fortæller mig din adresse så vil jeg gerne sende dig jorden
> du skal bruge i en prøvekuvert, uden beregning !
>
> JB

Ups skulle have stået m3, istedet for cm3 ,
tak for påmindelsen

Fra : Jens G

Dato : 24-07-06 14:40

On Mon, 24 Jul 2006 15:08:24 +0200, "mg" <msg@tdcadsl.dk> wrote:

> Ups skulle have stået m3, istedet for cm3 ,
>tak for påmindelsen

Ja,- så bliver det nok et problem at finde en prøvekuvert der er stor
nok

Men bortset fra det, så er harpet jord sigtet så større bestandele er
sorteret fra. Jeg ved ikke om der er en standard for hvor fint man
sigter jorden.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.