Gamle tørre og grimme trægulve
Fra : Anja

Dato : 23-07-06 07:03

Vi har et gammelt hus med gamle fyrtræsgulve som vi bare ikke kan få rene
og pæne. Gulvet er afhøvlet for mange år siden og den tidligere ejer siger
at de kun er vasket af i sæbespåner. Vi har forsøgt og forsøgt at vaske dem
men de bliver aldrig rigtig pæne. Det er ligesom at de rejser sig når de
bliver vasket men så snart man går på dem så kommer der fodspor... og de
bliver ligesom mere blanke og ser beskidte ud igen.
Gode råd modtages

På forhånd tak
Anja

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 23-07-06 21:07

Vi har også et fyretræsgulv. Vi afvaskede det med trip trap trærens i en
meget stærk blanding. Derefter har vi behandlet det med trip trap gulvsæbe
med hvid pigment. Det har givet et meget flot gulv, som også er nemt at
holde rent. Glem alt om sæbespåner og lignende, Trip trap er alle pengene
værd.

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen

Fra : Anja

Dato : 24-07-06 07:46

"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@jv-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med hvid pigment. Det har givet et meget flot gulv, som også er nemt at
> holde rent. Glem alt om sæbespåner og lignende, Trip trap er alle pengene

Tak for dit svar.
Jeg afprøver straks Triptrap.

Anja

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-07-06 21:13

On Sun, 23 Jul 2006 22:06:37 +0200
"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@jv-web.dk> wrote:

> [...]
> gulvsæbe med hvid pigment. Det har givet et meget flot gulv, som også
> er nemt at holde rent. Glem alt om sæbespåner og lignende, Trip trap

er triptrap gulvsæben ikke bare en almindelig hvidpigment ludbehandling
til overpris?

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-07-06 22:02

On Mon, 24 Jul 2006 22:22:06 +0200
"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@jv-web.dk> wrote:

> Hej Kim
>
> Det mener jeg ikke. Vi har prøvet flere forskellige produkter i
> forskellige prisklasser, men intet virker så godt som trip trap.
> Desuden er det faktisk ikke så dyrt, fik 5 liter sæbe for 129 kr ved
> sadolin. Det synes jeg ikke er dyrt.

Ok det er jo rart at de rent faktisk laver noget som ikke bare er et
almindeligt produkt med et dyrt navn. Det har i hvert fald tidligere
været sådan med flere af deres produkter