Caching problem...
Fra : Søren Grønnegaard An~

Dato : 22-07-06 15:59

Hejsa alle i smarte og smukke mennesker!
Eller - smart i hvert fald!

Jeg har et problem - en af mine sider cacher dens billeder, og
det må den ikke, da det gør siden ikke vises korrekt. (Sidens
funktionalitet er at styre billeder til et stykke javascript -
dette gør den ved at tillade at overskrive et billede med et
andet. Så, idet siden cacher vises de forkerte billeder!)

Jeg har prøvet alt jeg kunne finde på - og ikke engang refresh
virker! (Jo, på FF, men ikke IE...)

Jeg har prøvet at indsætte:
<% Response.CacheControl = "no-cache" %>
<% Response.AddHeader "Pragma", "no-cache" %>
<% Response.Expires = -1 %>
i toppen af siden, men stadig no-go... :-/
(Det er fra http://support.microsoft.com/kb/q234067/ iøvrigt...)

Hvad pokker kan jeg gøre?!

Tak på forhånd!

- Pædagogiske tutorials på dansk