Java popup i IE6
Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 21-07-06 22:54

Hej

Jeg har pludselig fået et problem i min IE6.
Jeg har ikke ændret i opsætning på firewall, sikkerhedsniveau eller
lign.
Til gengæld har jeg hentet de seneste opdateringer fra MS.
Det gælder flg.:

- KB919031
- KB914455
- KB917151
- KB918419

På MS's hjemmeside har jeg selv forgæves forsøgt at finde info om
problemet kan skyldes dette.

Nogen der har oplevet det samme?

På forhånd tak for hjælpen

Carsten

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk - Hjemmesidedesign fra 1.000 kr.

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 21-07-06 23:10

On Fri, 21 Jul 2006 23:54:12 +0200, Cre8ing.dk - Carsten Hjerresen
<FJERNch@cre8ing.dk> wrote:

> [...]
>- KB917151
>- KB918419
>
>På MS's hjemmeside har jeg selv forgæves forsøgt at finde info om

Efter at have testet yderligere viser det sig faktisk at det ikke kun
er Java popups der er problemer med, men derimod alle links der skal
åbne i nyt vindue. Faktisk kan jeg ikke engang tvinge et nyt vindue
frem ved hjælp af shift og mus....

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-07-06 00:01

Cre8ing.dk - Carsten Hjerresen skrev:

> Jeg har pludselig fået et problem i min IE6.

Hvilket? Du skriver en masse om hvad du har gjort og ikke gjort,
men intet om hvad problemet går ud på.

At dømme efter din overskrift kunne man tro at det handler om at
åbne pop op-vinduer i IE, men en beskrivelse af hvad der sker gør
det noget lettere at hjælpe.

NB: Pop op-vinduer laves normalt med javascript - ikke java.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 22-07-06 10:53

On Sat, 22 Jul 2006 01:00:33 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

> [...]
>det noget lettere at hjælpe.
>
>NB: Pop op-vinduer laves normalt med javascript - ikke java.

Hej Jens

Tak for dit indlæg.
Fingrene var tilsyneladende hurtigere end hovedet.
Du har selvfølgelig ret i at det er javascript og ikke java.

Det som er problemet er, at jeg ikke kan åbne en ny browser ved at
følge et link på en hjemmeside,uanset om det er i form af javascript
eller almindelig html.
Som jeg nævnte kan jeg ikke engang tvinge en ny browser frem ved hjælp
af shift og et klik på et link.