Hvor finder jeg den sunkne flydebro ved So~
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 21-07-06 11:47

Helsingør Kommune skriver i deres sommerferietilbud til byens børn:
"lær at snorkeldykke med dykkerinstruktørere fra aquanaut Sportsdykkerklub.
Formiddagen bruger vi på at blive fortrolige med dykkermaske, snorkel og
svømmefødder. Efter frokost sejler vi i klubbens 32 fods motorbåd til
Sofiero i Helsingborg. Her ligger en sunket flydebro med et hus på. Man kan
svømme rundt inde i huset og dykke ind og ud af vinduerne."

Nogne, der har en pejling, så man selv kan sejle over og finde den?
--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 21-07-06 14:47

3140 Bjørgheim wrote:
> [...]
> svømme rundt inde i huset og dykke ind og ud af vinduerne."
>
> Nogne, der har en pejling, så man selv kan sejle over og finde den?

Er det ikke den som normalt kaldes for Hotellet. I så fald er den
markeret med en vestbøje. og således ikke så svær at finde. I
lavvande stikker toppen også op over vandet, så det er med at passe
på propellen.

Jens Olsen

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 22-07-06 07:27

jenspolsen@hotmail.com wrote:

> [...]
> markeret med en vestbøje. og således ikke så svær at finde. I
> lavvande stikker toppen også op over vandet, så det er med at passe

Det er det sikkert. Tak.

--
¸.·´¯)