"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
news:44ca951b$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> Vega wrote:
>> "Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
>> news:Xns980DE7F795126.miljokemi.dk@miljokemi.dk...
>>> "Vega" <vega84@gmail.com> skrev:
>>>
>>>> De skal sgu ha' knap 1000kr. hos infocare for at fjerne den!
>>>> Sådan noget .... Håber jeg får den væk på en eller anden måde.
>>>
>>> Det skal du ikke nødvendigvis acceptere. Jeg vil vurdere det som en
>>> fejl ved skærmen, at der kan komme dyr ind. Da der er tale om en fejl
>>> der var tilstede på købstidspunktet skal fejlen udbedres uden
>>> omkostninger og væsentlig ulempe for dig.
>>
>> Ja, men Samsung siger at garantien ikke dækker kryp?
>>
> Er det Samsung eller deres servicepartner som er kommet med den udtalelse?
Det er Samsung Electronics Nordic.
Her er hvad de præcis skrev:
>Desværre er der ingen garanti for kryp, så du må kontakte InfoCare
på deres hjemmeside, for at se hvor meget det vil koste at få denne
uvelkommne gæst fjernet.<
Mvh. Vega.