Fidus søges - lægge betræk på t
Fra : LarsJ

Dato : 17-07-06 22:18

Jeg har en topmadras på ca. 10 cm. tykkelse total, betrækket er polstret
eller hvad man nu skal kalde det (tykt) og selve skummadrassen er ca. 5
cm tyk og måler 140 x 200 cm

Efter at have haft det af, kan jeg simpelthen ikke få det på igen ved
egen hjælp. Det er som om madras og betræk klæber sammen, og jeg har nu
bakset med det i en time (i denne uhyrlige varme) og allerede revet et
par fede lunser af madrassen. Jeg har både prøvet at "rulle" betrækket
på, stoppe det ned i enderne og lægge det dobbelt inden jeg skubede det
ind for så at fiolde det ud inde i betrækket - ikke en skid hjælper. jeg
er ved at gå fra koncepterne over det.

Findes der en eller anden fed fidus (husmoderråd), som ikke kræver
deltagelse af et helt hold af mennesker?

Hjææææææælp!

Lars

Fra : BA

Dato : 17-07-06 22:27

Måske kan du vende betrækket på vrangen, rulle det op, stikke hænderne ind i
det og tage fat i hjørnerne (ligesom med en dyne) og så rulle det ned over
madrassen med retten udad.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : LarsJ

Dato : 17-07-06 22:37

BA skrev:
> Måske kan du vende betrækket på vrangen, rulle det op, stikke hænderne ind i
> det og tage fat i hjørnerne (ligesom med en dyne) og så rulle det ned over
> madrassen med retten udad.

Jeg har prøvet, men jeg tror man skal være to til det - så jeg må nok
vente til i morgen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 18-07-06 09:13

LarsJ wrote:

> Findes der en eller anden fed fidus (husmoderråd), som ikke kræver
> deltagelse af et helt hold af mennesker?
>
> Hjææææææælp!

Pak madrassen ind i to stykker plastik. Træk betrækket på. Træk plastikken
ud :)

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : LarsJ

Dato : 18-07-06 10:36

Carsten Finn Rasmussen skrev:

> Pak madrassen ind i to stykker plastik. Træk betrækket på. Træk plastikken
> ud :)

Mange tak! Det virker sørme - jeg havde godt nok ikke så store stykker
plastik, men ved at pakke den ene ende ind, kunne jeg få den helt ind i
betrækket, hvorefter resten gik meget lettere. Nice!

vh
Lars