Maske, snorkel og finner fundet ved Lynett~
Fra : Kalle

Dato : 14-07-06 00:19

Hej Dykker

Den 9/7 var jeg på Lynetten og dykke med nogle venner, hvor vi da vi kom op
fandt et sæt maske, snorkel og finner.
Så hvis har mistet dem, så råb op så du kan få den igen..

/Casper Dreiøe

Fra : TT

Dato : 14-07-06 10:32

"Kalle" <KalleD@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op fandt et sæt maske, snorkel og finner.
> Så hvis har mistet dem, så råb op så du kan få den igen..

Jeg var derude med elever d. 9.7 - måske det er et af vores, kan ikke huske
helt hvad vi havde med, med der var vist en gul/sort bigeyes

Finenr havde vi nogle volo og nogle Cressi i gul og lyseblå og et par
gul/sorte dame finner ???

Kan det være noget af det ?

-Torben