Ekstra skillelinje i Firefox og Opera?
Fra : Martin Ploug

Dato : 12-07-06 21:13

Hej

Jeg vil gerne høre fra nogen, som har forstand på asp.net.
Jeg har lavet denne side http://www.detour.dk/musiklokaler/skillelinjer.htm
som gerne skulle fotælle noget om, hvad mit spørgsmål går ud
på. Den indeholder billeder af de ting mit spørgsmål går på og uddrag af
den anvendte kode.

Men kort og kort. Jeg har hjemmesiden www.musiklokaler.dk,
som er udviklet i asp.net. På nogle af siderne er der indsat skillelinjer
<hr>, og det ser ud til at fungere fint i Explorer. Men i Firefox og Opera
er det som om der vises en ekstra skillelinje på de pågældende sider.

Hvis der er nogen her der ved, hvad det skyldes og ved, hvordan man evt.
løser det, vil jeg gerne vide det.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Er du udlejer, eller søger du et øvelokale?
www.musiklokaler.dk

www.detour.dk

Fra : Jan Vinten

Dato : 12-07-06 22:05

Martin Ploug wrote:
> [...]
>
> --
> -------------------------------------
> Er du udlejer, eller søger du et øvelokale?

Hej Martin,

Jeg tror du er mere heldig med svar hvis du skriver til flg. newsgroup:

dk . edb . programmering . dotnet

Held og lykke med dit sprøgsmål.

/ Jan

Fra : Martin Ploug

Dato : 12-07-06 22:14

> Hej Martin,

> Jeg tror du er mere heldig med svar hvis du skriver til flg. newsgroup:

> dk . edb . programmering . dotnet

> Held og lykke med dit sprøgsmål.

> / Jan

Hej Jan

Se den havde jeg ikke lige luret

Jeg har nu oprettet spørgsmålet i dotnet gruppen.

Mange tak skal du have.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Michael Zedeler

Dato : 15-07-06 15:59

Jan Vinten wrote:

> Jeg tror du er mere heldig med svar hvis du skriver til flg. newsgroup:
>
> dk . edb . programmering . dotnet

Hvis det er fordi <hr> ikke bliver vist korrekt, hører det til i en af
html-grupperne.

Mvh. Michael.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-07-06 00:27

Martin Ploug wrote:
> [...]
> fotælle noget om, hvad mit spørgsmål går ud
> på. Den indeholder billeder af de ting mit spørgsmål går på og uddrag

I stedet for at lave en side, som viser et billede af fejlen, var det måske
en ide at lave en side, som faktisk har fejlen. Det vil dels gøre det muligt
for os at se forskellen på visningen i IE og FF og dels giver det os en
mulighed for at se sammenhængen mellem kode og fejl.

Et billede plus et referat af noget serverside-kode kan ikke bruges til
fejlfinding. Serversidekoden kommer alligevel ikke fem til browserne.

Desuden lyder det som et problem, der hører hjemme i html-gruppen, uanset at
html-koden er genereret af noget serverside-scripting.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/