Varme hus til vinter
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 11-07-06 20:08

Jeg ville satse meget på at tætne huset. Uanset en dårlig isolering er det
sansyneligvis også meget utæt.
hvis i tætner huset og vinduer/døre koster det ikke en formue. Og i får
derfor muligheden for at kotrollere udluftningen.
Gert

Fra : Morten

Dato : 12-07-06 09:11

Tak for dit råd. Jeg har været i gang med at blænde en bagdør af, som var
utæt, men skal nok også til at kigge på et gammelt blyindfattet pyntevindue
med farvet glas, som sidder i stuen.

Er der nogen som ved om man kan tætne de riller som er opstået hvor
gulvbrædderne "gaber" lidt. Jeg tror ikke der er isoleret nedenunder gulvet
og det kunne nok hjælpe på kulde der siver op under gulvbrædderne.

Mvh. Morten

Fra : TT

Dato : 12-07-06 09:45

"Morten" <nomail@reply-to-group.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gulvet
> og det kunne nok hjælpe på kulde der siver op under gulvbrædderne.

Der sansynligvis lerinskud under gulvet, og oftes fer og not i brædderne,
jeg har ikke oplevet at det trækker op derfra, tror kræfterne er bedre lagt
ved døre og vinduer.

-TT

Fra : Morten

Dato : 12-07-06 13:33

Jeg må vist en tur rundt og mærke hvor det trækker ind.

Tak for rådet ... Morten

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 12-07-06 16:32

"Gert Jacobsen" <engvang@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:44b3f4d3$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg ville satse meget på at tætne huset. Uanset en dårlig isolering er det
> sansyneligvis også meget utæt.

Jeg tror da ikke mit hus er utæt ?

?

Fra : MVN

Dato : 13-07-06 17:23

> Jeg tror da ikke mit hus er utæt ?

lad være med at bruge penge unødigt.... kig her ::

http://www.jydskisoleringsteknik.dk/

under thermisk foto

Martin