S: WP-DC800 Undervandshus
Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 10-07-06 09:14

Hej. jeg har fået et undervandshus i overskud, efter jeg har druknet mit
camera....

Jeg har købt undervandshuset brugt for 3 mrd siden. har haft utallige
snorkelture og 13 dyk ( et enkelt til 33m) på fillipinerne.
da jeg kom hjem rensede jeg o-ringen og første dyk var der vand i kameraet.
så hvis nogen har mod på det, så er undervandshuset til salg. der er ingen
synlige skader på kassen, så det må være oringen i låge eller en af de små
o-ringe ved knapperne(dem har jeg ikke rørt ved). men jeg gider ikke rode
med det da jeg har købt et andet kamera i stedet.

det passer til ixus 400 og 500. jeg har også lidt ekstra batterier,lader og
CF kort til salg.

undervandshuset alene 700 kr ny pris 1800-2000 kr

med 2x org.batterier,lader, 1x32mb 1x128mb,1x256mb,1x512mb 1000 kr.

eller kom med et bud.

MVH
Claus Jensen
6000 Kolding

Fra : Allan Norsk

Dato : 10-07-06 11:28

"Claus 6000 Kolding" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med det da jeg har købt et andet kamera i stedet.
>
> det passer til ixus 400 og 500. jeg har også lidt ekstra batterier,lader

Hej Claus

Du er vist ikke den eneste der har haft problemer med disse huse. På
www.dykkesiden.no er der flere eksempler og en i min klub fik også ødelagt
kameraet efter ganske få dyk. Fik dog det hele erstattet af Canon, da det
åbenbart er en generel fejl ved dette hus (eller en serie af dette hus).
Utætheden sidder efter signende ved o-ringen til multifunktionsvælgeren.

Prøv at tage kontakt til Canon og se om du kan få skidtet erstattet.

Mvh. Allan

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 11-07-06 10:24

tak for info...
jeg prøvede at skrive til cannon, men her er svaret jeg fik :

Hei Clause,

Angående WP-DC800.

Vi har dessverre ikke fått noen informasjon/rapporter om at det skal være
produksjonsfeil på vårt undervannshus WP-DC800.
Anbefaler at du tar kontakt med et serviceverksted slik at de kan
kontrollere både ditt kamera og undervannshus.

Med venlig hilsen

Canon Support Centre

så hvis nogen har lyst, kan de stadig byde på undervandshuset
mvh
Claus

Fra : Allan Norsk

Dato : 11-07-06 14:57

> [...]
> Anbefaler at du tar kontakt med et serviceverksted slik at de kan
> kontrollere både ditt kamera og undervannshus.

Hmm - akut hukommelsessvigt?

Hvis du læser her:
http://www.dykkesiden.com/forum/index.php/topic,8495.0
http://www.dykkesiden.com/forum/index.php/topic,8208.0

er der flere der har fået erstattet kamera og fået nyt hus.
Det samme gjorde min klubkammerat.

Selv om du har anskaffet et nyt kamera, er det vel værd at forsøge at få det
gamle erstattet.
Måske der findes mandags-huse med inkontinens.

Mvh. Allan

Fra : KC

Dato : 11-07-06 14:56

Hejsa...

Undskyld hvis jeg ødelægger dit salg, men jeg har også haft store problemer
med det hus.
Før det havde jeg et "tilsvarende" hus til Ixus V2, det gav aldrig
problemer.

KC
www.kcdk.com
PADI OWSI
CMAS***
GUE Fundamentals

Fra : Søren Ravn

Dato : 11-07-06 15:28

Jeg har haft mit med på 60m et par gange og det holder da tæt i nu

Søren Ravn