udlandssatser ved arbejde
Fra : Peter T.

Dato : 07-07-06 04:53

Jeg håber jeg har ramt den rette gruppe. Ellers må gerne I vejlede mig til
det rette sted. :)

Et møbelfirma har kontaktet mig og vil gerne snakke med mig vedr. et fast
arbejde, hvor jeg skal rejse verden rundt med en værktøjskasse ca. 200 dage
om året.
Da jeg turnerede som tekniker indenfor teater- og rock&rulbranchen, var
satsen ca. 1500-2500 kr/dag afhængig af arbejdsgiver og økonomi i projektet
samt om det var indland eller udland. Men jeg har ingen anelse om dette er
en normal sats for andre brancher.
Nu er dette jo et arbejde indenfor møbelbranchen, hvor jeg skal være med
til at skifte udstillinger i butikker/showrooms og bygge messeudstillinger
op. Hvad vil I formode de sædvanlige udlandssatser for denne slags arbejde
er?

Jobbet består næppe af kl9-17 arbejdsdage, da der er deadlines på hver
opgave. Derudover er det et fast job og ikke et løsarbejderjob, som disse
job vist sædvanligvis er.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 3. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 128/41 (76%). Streaks: wins/losses/current 15/4/15 wins