Størrelse af RIO-net til armering
Fra : Ole Jensen

Dato : 04-07-06 19:14

Hej

Jeg skal have støbt et gulv engang når jeg får sommerferie, og jeg ser
at Silvan har noget på tilbud lige nu.
Det er 4 mm i 15x15 cm masker.

Er det for klejnt til det? Eller er det bedre med 6 mm?

Gulvet bliver ca. 8x4 m, og jeg regner med ca. 10 cm beton og gulvvarne.

Gulvet bliver i mit fremtidige værksted, og skal derfor ikke bære
alverden.

Jeg vil lige sige, at Silvans pris ligger på 16 kr/m2 for 1,5x2,5 m.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 04-07-06 19:32

"Ole Jensen" <newsplus@website.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alverden.
>
> Jeg vil lige sige, at Silvans pris ligger på 16 kr/m2 for 1,5x2,5 m.

Jeg ville nok gå op på min. 5 mm. og helst 6 mm. Hvor i landet bor du?
Hilsen Matthias

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-07-06 20:27

Matthias H Matthiessen <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote:

> Jeg ville nok gå op på min. 5 mm. og helst 6 mm. Hvor i landet bor du?
> Hilsen Matthias

Lidt vest for Aalborg.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 04-07-06 20:39

"Ole Jensen" <infomail@website.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt vest for Aalborg.
>

> --
> mvh
> Ole-J
> Jeg er ikke ekspert

Prøv at spørge i en større tømmerhandel eller ved et entrepenørfirma. Der
vil jeg tro du kan få nogle net til en bedre pris.
Hilsen Matthias