Office 2003 pro - installationskilden er b~
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-07-06 21:11

En bekendt havde taget en office 2003, som fulgte med en af hans pc.er og
installerede den på en anden pc. Det gav så det problem, at den kun virkede
et antal gange, hvorefter den skulle aktiveres, hvilket han ikke kunne, da
han jo havde aktiveret den på en anden pc.
Nu har jeg så fået den til reparation i anden anledning og blev så bedt om
at lægge en rigtig office 2003 pro ind på den.
Jeg startede med at afinstallere den eksisterende og bemærkede så ikke, om
det var en pro version, eller hvad det var.
Men når jeg vil installere den nye når jeg lige at indtaste serienr.,
hvorefter den skriver:
Microsoft office installation kan ikke fortsætte, fordi installationskilden
er beskadiget.
Jeg har prøvet den på flere andre pc.er og den fejler absolut intet. Jeg har
også kopieret installationsfilerne ind på hd, men stadig samme fejl.

Jeg har søgt på google, og det gav et link til ms angående office xp. Jeg
har fulgt deres anvisninger, men det ændrede intet som helst.

Det tyder jo på, at der ligger nogle rester og blokerer.

Kurt

Fra : JSM

Dato : 19-08-06 14:30

> Det tyder jo på, at der ligger nogle rester og blokerer.

Prøv om ikke Windows Installer CleanUp Utility
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301&Product=offxpkan fjerne resterne.mvhJesper