nul regnskab
Fra : nospam

Dato : 02-07-06 15:00

Nogen her der har et link, til et sted hvor man kan se et eksempel på et
regnskab, et såkaldt nul-regnskab. det er til en enkeltmandsvirksomhed.

MVH

Niels Peder Sørensen

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-07-06 16:20

nospam skrev:
> Nogen her der har et link, til et sted hvor man kan se et eksempel på et
> regnskab, et såkaldt nul-regnskab. det er til en enkeltmandsvirksomhed.

Du kan blot skrive at der ikke har været nogen indtægter eller udgifter
i regnskabsåret.

Fra : nospam

Dato : 02-07-06 16:41

Anders Christensen wrote:

> Du kan blot skrive at der ikke har været nogen indtægter eller udgifter
> i regnskabsåret.
behøver man så ikke stille et regnskab op, men bare skrive på en side,
det som du siger.

Fra : joke

Dato : 03-07-06 08:19

"nospam" <"nps(nospam)"@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> behøver man så ikke stille et regnskab op, men bare skrive på en side, det
> som du siger.

Det har jeg gjort et par år hvor der ikke var nogen aktivitet.

Der skrev jeg blot på et stykke papir at p.g.a. de og de omstændigheder har
der ikke været aktivitet i firmaet hvorfor der ikke foreligger et regnskab,
samt at indtægten fra det selvstændige erhverv derfor er 0 kroner