Poros og Aegina
Fra : Steen

Dato : 01-07-06 08:10

Er der nogen der har kendskab til dykkercentre på Poros og Aegina,
især hvis nogen centre kan anbefales eller frarådes? Har PADI AOW.
mvh
Steen

Fra : lars@skov-dethlefsen~

Dato : 03-07-06 09:26

Hejsa

> Er der nogen der har kendskab til dykkercentre på Poros og Aegina,
> især hvis nogen centre kan anbefales eller frarådes? Har PADI AOW.

Jeg har lige taget mit OWD hos Aegina Scuba Diving Club
(http://www.diveaegina.com)

Centret drives af Vasilis (græsk) og konen Linda (svensk). Jeg var
ganske godt tilfreds med centret (fik eneundervisning og perfekt
service).

Cenrtet, der ligger i Aghia Marina, er det eneste center der kan
foretage undervisning. I selve Aegina by kan man leje sig ind hos nogle
divemasters (der ligger en båd i havnen som reklame) men dem kender
jeg ikke.

Selve dykkene foregår primært fra en yndig bugt med nogle flotte dyk
inden for svømme/dykkeafstand fra kysten, bl.a. en flot klippevæg med
blæksprutter.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Steen