Autorun af CD: WinOpen, forstår ikke hvord~
Fra : Mona & Michael

Dato : 30-06-06 05:33

Hejsa.

Jeg forsøger at lave autorun på en hjemmeside, jeg vil lægge på en CD, men
jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg har downloaded WinOpen, men forstår ikke hvordan jeg bruger det.

Når jeg dobbeltklikker på ikonen, får jeg besked om, at programmet ikke skal
installeres, men åbenbart gemme den på min harddisk. ved hjælp af noget

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 30-06-06 22:10

Mona & Michael skrev:
> [...]
> installeres, men åbenbart gemme den på min harddisk. ved hjælp af noget

Kender ikke lige WinOpen, men var det ikke nemmere bare at smide en
inf-fil på cd'en manuelt?
http://www.phdcc.com/shellrun/autorun.htm

Fra : Dennis Munding

Dato : 01-07-06 09:53

Hej Mona og Michael!
"Mona & Michael" <mismo@post.SMiD-DEeeTTe-VÆK.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når jeg dobbeltklikker på ikonen, får jeg besked om, at programmet ikke
> skal installeres, men åbenbart gemme den på min harddisk. ved hjælp af

Jeg har 2 filer til det formål, som I kan få en kopi af.
Den ene hedder winopen og den anden hedder autorun.
Den første skal I bare lade være, men den anden skal måske ændres - hvis I
åbner den med "NotesBlok (NotePad)", kan I ændre fil-navnet til det navn
jeres forside-fil har, men det er højst sandsynligvis det samme som mit -
index.html.

Begge filer placeres samme sted som "index.html" og så brænder I en CD med
alle filer og mapper til hjemmesiden.
Efter endt brænding sætter I den i CD-drevet igen, og så skulle den gerne
starte op af sig selv - det virker hos mig uden problemer på både WinXP og
Win98....

Hvis I ønsker at jeg skal sende filerne til jer, kan I lige give besked
her...

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www.mundings-memorial.dk/