Kender nogen redskabsrum Lillevilla eller ~
Fra : Peter

Dato : 29-06-06 21:26

Hej,

vi tænker på at købe et bjælke redskabsrum. Bauhaus har tilbud på en
Lillevilla12 - finsk bjælkehus med 2 rum på 12 m2.
Hos Bygma er jeg blevet anbefalet et 10m2 hus fra firmaet Kjellerup A/S
(www.kjellerup-as.dk). Kjelleruphuset koster ca. 6.000, og Lillevilla koster
11-13.000

Er der nogen erfaringer du kan dele med mig ?

På forhånd tak

mvh
Peter

Fra : Max

Dato : 29-06-06 22:18

Hej Peter

> A/S (www.kjellerup-as.dk). Kjelleruphuset koster ca. 6.000, og
> Er der nogen erfaringer du kan dele med mig ?

Jeg har et 9 m2 Kjellerup. Det er såmændt fint til prisen, hurtigt og
nemt at sætte op. Hvis du påtænker at male det med heldækkende
træbeskyttelse, så mal det med en gennemsigtig i samme farve
inden du samler det, så slipper du for at du kan se hvide fuger
når træet arbejder. Forøvrigt skal du også tænke på at der skal
investeres i tagpap eller anden tagdækning oven i prisen.

Mvh Max

Fra : Peter

Dato : 30-06-06 22:16

tak - det var en god pointe..!