Permission denied?
Fra : Martin Ploug

Dato : 29-06-06 07:57

Hej

Jeg får Error:permission denied og Code:0, når jeg forsøger
at køre nedenstående script.
Hvad betyder det, og kan jeg umiddelbart løse det?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

<head>
<title>Foretrukne</title>

<script type="text/javascript">
var bookmarkurl=window.top.document.location
var bookmarktitle="Tips og Tricks"
function addbookmark()
{
if (document.all)
window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarktitle)
}
</script>

</head>

Føj denne side til dine

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-06-06 08:46

Martin Ploug <mploug@0K60Nmail.tele.dk> (slet 0K60N) skrev:
> [...]
>{
>if (document.all)
>window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarktitle)

Hej

Jeg er nået frem til at problemet måske ligger i
window.top.document.location.

Hvis jeg i stedet f.eks. skriver "http://hjem.get2net.dk/ahome",
virker det fint.

Jeg prøvede nemlig lige med scriptet på