gamle anskaffelser og skattefradrag
Fra : bjarne

Dato : 27-06-06 21:03

Hej alle sammen

Engang da jeg var endnu dummere end jeg er idag, købte jeg en masse
musikudstyr. Efterhånden blev jeg god til at bruge det og begyndte at tjene
penge. Derfor oprettet jeg et I/S (pladeselskab) sammen med mine
medmusikanter. Problemet er nu, at vi aldrig har fået modregnet de udgifter
vi havde inden vi lavede firma i vores skatteregnskab. Spørgsmålet er nu om
der er nogen måde man kan trække de gamle udgifter fra på? eller er den
mulighed tabt?

Håber nogen kan hjælpe

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 27-06-06 22:06

no@no.no (bjarne) wrote in

> [...]
> Spørgsmålet er nu om der er nogen måde man kan trække de gamle
> udgifter fra på? eller er den mulighed tabt?

Det kan du godt.
Min far startede som ca 60 årig en virksomhed med maskiner der blev købt
som 17 årig.
De blev ud fra originalprisen vurderet og indgik i forretningen, med et
eller andet fradrag.
Spørg SKAT eller din/en revisor for nærmere.
SKAT er faktisk til at snakke med når du er seriøs med din virksomhed.

lykke til
Jens