Dekode fejl
Fra : Hansen

Dato : 27-06-06 07:41

Hejsa

Jeg har en stump kode, hvor jeg autogenererer noget html, og denne stump er
omkranset af en try/catch. I catch udskriver jeg error objektets attributer
(name, number, message), men det er ikke nok.
Jeg får blot beskeden [object error] (selve Error objektet udskrevet -
alert(e);) samt Error.Name: Error.
Ikke særligt sigende.
Er der nogen måde hvorpå jeg f.eks. kan få et linje nummer eller et objekt
navn?

Ligeledes har jeg et andet sted hvor jeg tester for om et array er null.
Hvis det er tilfældet skal programmet vente, til det er oprettet. Det ser
dog ud til at den både venter og fortsætter på samme tid (Dvs. kalder vente
rutinen, men stadig fortsætter den sekventielle
eksekvering)
Jeg får først en gridArray.length is null or not an object, hvorefter jeg
får beskeden "waiting" med nedenstående kode:

try
{
if(gridArray == null)
{
setTimeout("waitForGridArray()", 500);
alert("Waiting);
}

for (var i = 0; i < gridArray.length; ++i)
}

function waitForGridArray()
{
if(gridArray == null)
{
setTimeout("waitForGridArray()", 500);
}
}

Det har kørt fint på Win XP, men på Windows Server 2003 opfører det sig
anderledes. Hvad er forskellen på de to som webserver mht. javascript?

/Hansen