auto reply på mails
Fra : Allan Kok

Dato : 24-06-06 11:15

Jeg har installeret postfix, mysql og courier-imap som i denne howto
http://workaround.org/articles/ispmail-sarge/, også har jeg SquirrelMail som
webmail. Jeg kunne godt tænke mig et modul der kan udfører autoreply,
videresend mm, som så mange mailklienter kan.
Maskinen kører debian.

Er der nogen har et godt forslag?

mvh
Allan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-06-06 11:55

On Sat, 24 Jun 2006 12:14:36 +0200, Allan Kok wrote:

> Er der nogen har et godt forslag?
Har du været forbi her for at se, om der var noget du kunne bruge?
http://www.squirrelmail.org/plugins.php
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 24-06-06 15:49

"Allan Kok" <allan.kok@fabel.dk> writes:

> [...]
> webmail. Jeg kunne godt tænke mig et modul der kan udfører autoreply,
> videresend mm, som så mange mailklienter kan.

Autoreply:
http://www.postfix.org/addon.html#autoreply

Videresendelse kan du kode direkte i din virtual_alias_maps.

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : Allan Kok

Dato : 24-06-06 16:13

"Allan Kok" <allan.kok@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som webmail. Jeg kunne godt tænke mig et modul der kan udfører autoreply,
> videresend mm, som så mange mailklienter kan.

Men jeg ændrede nogle rettigheder for at for det til at virke i
SquirrelMail, men nu kan jeg ikke logge på imap serveren. Hjælp, jeg mener
jeg har rettet tilbage, men det hjalp ikke. Så har jeg prøvet med chmod 777,
hjalp heller ikke!

Er der nogen der har et godt svar?

mvh
Allan