havebordtennisbord
Fra : Ralph

Dato : 22-06-06 20:34

Jeg har Googlet lidt, men vil gerne have andre input på subj.

Nogen her der ved hvad man skal investere i, sten, træ, plastic, priser,
forhandlere, brugt, nyt, selvbyg.

--
Tak
Ralph

Fra : Bob \(-:

Dato : 22-06-06 20:42

> Jeg har Googlet lidt, men vil gerne have andre input på subj.
>
> Nogen her der ved hvad man skal investere i, sten, træ, plastic, priser,
> [...]

Vi var på en campingplads i silkeborg i sommers der havde de lavet et
bordtennins
bord ud af en stor granitplade, det var vældig flot og god at spille på..
Ved ikke om du kan bruge det til inspiration

Hilsen Robert

Fra : Max

Dato : 22-06-06 21:07

Hej Ralph

> Jeg har Googlet lidt, men vil gerne have andre input på subj.

På flere vandrehjem og lignende steder har jeg set nogle
støbt i beton, de ser ud til at være en meget solid løsning.

Mvh Max

Fra : peter_dinesen@hotmai~

Dato : 23-06-06 11:30

Er der nogle som har billede af sådan en - Kan læse hvad det er, men
hvordan ser sådan en ud

Peter

Fra : Max

Dato : 23-06-06 11:48

Hej Peter

I google skriver du tischtennis beton

og trykker på "Billeder" så skal du se.

Mvh Max

Fra : Tony Petersen

Dato : 23-06-06 15:02

<peter_dinesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogle som har billede af sådan en - Kan læse hvad det er, men
hvordan ser sådan en ud

prøv at se på www.btex.dk eller www.contra.de , der er alt inden for
bordtennis

Fra : Bob \(-:

> Jeg har Googlet lidt, men vil gerne have andre input på subj.
>
> --
> Tak
> Ralph

----