200 største virksomheder i DK ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-06-06 07:06

Hvor køber jeg lettest og billigst adresserne på de 200 største virksomheder
i Danmark med navn på direktøren / økonomidirektøren?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : Michael Zedeler

Dato : 22-06-06 08:08

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Hvor køber jeg lettest og billigst adresserne på de 200 største virksomheder
> i Danmark med navn på direktøren / økonomidirektøren?

Mon ikke man kan få dem hos Experian? www.experian.dk.

Ellers er krak.dk også en mulighed.

Mvh. Michael.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-06-06 10:48

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke man kan få dem hos Experian? www.experian.dk.

Experian kan ikke - de kan kun give kreditoplysninger.

> Ellers er krak.dk også en mulighed.

Det ser mere lovende ud

Takker for hjælpen.

Fra : Claus Agerskov

Dato : 22-06-06 12:29

..o.O Thomas O.o. wrote:

> "Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse
>
> Experian kan ikke - de kan kun give kreditoplysninger.

Jo de kan. Experian er en sammenslutning af RKI og KOB, hvor RKI er dem med
kreditoplysninger og KOB er dem med virksomhedsinformatioer.

De har blandt andet værktøjet Web-Direct:

https://www.kob.dk/Loesninger/Salg%20og%20Marketing.aspx

Der er ofte også navne på nøglemedarbejdere i virksomhederne.

De herligste hilsner
--
Claus Agerskov, koordinator, ca@saldi.dk, tlf 27 59 69 96
Saldi, c/o AgerCon, Ledøjetoften 20 B, 2765 Smørum

Saldi - det frie økonomisystem på dansk .oO( www.saldi.dk )

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-06-06 14:33

"Claus Agerskov" <ca@saldi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> https://www.kob.dk/Loesninger/Salg%20og%20Marketing.aspx
> Der er ofte også navne på nøglemedarbejdere i virksomhederne.

Hmm... så ved deres medarbejdere ikke nok om hvad de sælger - jeg ringede
til dem, og spurgte om de kunne levere det, men fik at vide at de kun kunne
levere kreditoplysninger. Det hjalp ikke da jeg sagde, at der på deres
hjemmeside stod både RKI og KOB ...

Fra : Thomas Andersen

Dato : 22-06-06 21:06

Har lige mailet dig en liste

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 16:06

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige mailet dig en liste

Hej Thomas.

Af ren nysgerrighed vil jeg da også meget gerne se den liste.

Michael Sørensen
ms1 @ skindbeni punktum dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-06-06 20:42

"Michael Sørensen" <ms1 SNABELA skindbeni punktum dk> writes:

> "Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Thomas.
>
> Af ren nysgerrighed vil jeg da også meget gerne se den liste.

"Ingeniøren" laver vist sådan en liste hvert år og fordeler dem alle på
branche (levnedsmiddel, produktion, rådgivning, medikoteknik,
elektronik, kemisk industri, træ/møbelindustri,....) og sætter placering
på dem også set ift. det foregående år, så man kan se fremgangen.... Top
10 vindere og tabere bliver udpeget indenfor flere forskellige
områder. Virksomhederne måles bl.a. på omsætning, størst overskud/størst
underskud, stigning/fald i beskæftigelsen og mange andre interessante
ting og i bladet har de nogen interessante artikler omkring hvordan
fremgangen er skabt hos vinderne m.m. Sådan frit fra hukommelsen... Jeg
har ihvertfald sådan et blad der hedder "Produktion top-200" foran mig
lige nu, men noget af det jeg skrev er frit fra hukommelsen så jeg
garanterer ikke 100% for rigtigheden...

Ihvertfald: Kan varmt anbefales... Og hjælper måske også til at give et
bedre overblik, istedet for bare en liste uden disse nøgletal... Må jo
iøvrigt være et fint udgangspunkt for at vælge hvilke firmaer man skal
investere penge i....

Best regards
Martin Jørgensen