Hund redder mands liv
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-06-06 12:39

http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=3801834/

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-06-06 13:38

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote in

> http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=3801834/

Sikke en skøn historie :)

Så må der vanke godbidder til vovse.
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : nana sørensen

Dato : 21-06-06 14:37

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
> Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Supergodt. Utroligt hvad de kan lære.
Sært nok reagerer min Peanut altid sært, nogle timer før jeg får migræne.
Allerede inden jeg selv begynder at kunne mærke det, piver han og er MEGET
obs på hvor jeg er og hvordan jeg har det. Mystisk.

Fra : LH

Dato : 21-06-06 15:44

Nu er jeg så lidt nysgerrig... kan du ikke forhindre et migræneanfald hvis
du ved det er i anmarch? Hvis din hund på forhånd virkelig kan fortælle dig
at du er ved at blive syg er der så ikke noget medicin du kan tage? Jeg
kender til migrænepatienter, og ved hvor rædselsfuldt det er, men ved ikke
hvor langt man er med den medicinske behandling.

LH

Fra : nana sørensen

Dato : 21-06-06 19:45

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg kender til migrænepatienter, og ved hvor rædselsfuldt det er, men ved
> ikke hvor langt man er med den medicinske behandling.

Det KAN man godt med forskellig slags medicin. Problemet er at jeg også blev
pissedårlig af den medicin jeg fik engang. Nu har jeg heldigvis ikke migræne
ret tit mere, men det gør at min læge ikke vil skrive noget af det heftigere
ud. Sundt er det jo heller ikke. Jeg klarer mig med søvn som regel, men jah,
det er fandme et helvede at have migræne. Jeg kan absolut ingenting når jeg
har et anfald. Kan faktisk ikke se eller bevæge mig, og min balanveevne
forsvinder totalt.
Det smarte med min hunds fornemmelse er, at jeg kan undgå at være andre
steder end hjemme når jegbegynder at få det dårligt.