Lektier hjælp
Fra : Karsten Steen

Dato : 19-06-01 14:51

Hej jer hardcore programmører derude...

Jeg er i øjeblikket i gang med datamatiker studiet på første semester og vi
programmere udelukkende i pascal. Dvs. vi arbejder i Turbo Pascal 7.0 som
ligner Delphi 6 meget.
Det kunne være fedt, hvis der var en derude som kunne hjælpe mig!! Det er
lige meget hvor henne i landet du bor(Jeg bor selv i KBH. ) bare jeg kan
sende det jeg har været og beskrive problemstillingen og du kan så rettet
mine fejl og beskrive hvor problemet ligger.

Jeg er selvfølgelig indstillet på at betale for din hjælp, men jeg er en
fattig studerende så mit forslag er følgende:
50 - 150kr pr. opgave alt efter hvor meget jeg skal have hjælp med osv.
Det kommer til at dreje sig om:
Arrays
Record
Filer

Jeg håber at der er en som er interesseret.

Du kan maile mig på snabelabe@get2net.dk

..

Fra : Thomas P

Dato : 18-06-01 21:28

> [...]
> sende det jeg har været og beskrive problemstillingen og du kan så rettet
> mine fejl og beskrive hvor problemet ligger.

Står der ikke i dine studiespecifikationer, at den, der retter fejl er
_læreren_ ?

> Jeg er selvfølgelig indstillet på at betale for din hjælp, men jeg er en
> fattig studerende så mit forslag er følgende:
> 50 - 150kr pr. opgave alt efter hvor meget jeg skal have hjælp med osv.

Jeg kan da i hvert fald citere fra Usenets nyhedesgruppehierarki (
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.pascal ):

"Al køb og salg henvises til de relevante grupper i dk.marked
hierarkiet."

Når man har sagt A, må man også sige B. Jeg vil derfor mene at annoncer
efter rettelse af opgaver mod betaling hører andet steds hjemme end her.

Dette var bare min uforbeholdne mening - hvis du gerne vil have hjælp til
dine opgaver, må du skrive om det specifikke problem du har, hvilket desuden
ikke skal tynge din fattige tegnebog en disse idet alt er gratis på det
danske Usenet

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Thomas

Dato : 18-06-01 21:50

Spar pengene. Brug din underviser.
(eller internettet, en studiekammerat, en nyhedsgruppe..)

Fra : Thomas Christensen

Dato : 18-06-01 22:00

Jeg vil da godt prøve at hjælpe dig, hvis du løber ind i problemer ... Har
selv haft programmering i "Turbo Pascal 7.0", så jeg kender lidt til det ...

Mvh.

Thomas Christensen