Tøøretumbleren stopper
Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-06-06 18:53

Hej

Jeg håber I har nogen gode forslag til hvad der kan være galt.

Vores tørretumbler er begyndt at stoppe kort tid efter vi har sat den igang.
Den viser at vandbeholderen og filteret er fyldt, men det er de ikke. Hvad
kan være årsagen?
Håber det er noget vi kan klare selv

Mvh Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-06-06 18:56

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
igang.
> Den viser at vandbeholderen og filteret er fyldt, men det er de ikke. Hvad

Det er forresten en kondenstørretumbler

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 20:11

> Det er forresten en kondenstørretumbler

Det er måske fordi vandet ikke bliver pumpet op fra kondensatoren i bunden
til beholderen i toppen. Der sidder en svømmer dernede der sikrer at
tumbleren stopper hvis reservoiret i bunden blir fyldt.

Hvis I har lidt teknisk snilde kan I skille maskinen ad, og se om der er
vand et eller andet sted i bunden... Følg evt. slangen fra vandbeholderen i
toppen ned til punpen...

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-06-06 20:23

"Per A" <ingen> skrev i en meddelelse

> [...]
> vand et eller andet sted i bunden... Følg evt. slangen fra vandbeholderen

Ok det lyder meget logisk. Vi må prøve at undersøge det. Tak for rådet

Mvh Kari

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 20-06-06 21:42

Kari Eiffert wrote:

> igang.

> Det er forresten en kondenstørretumbler

Og I har renset "det store filter", altså det hvor den "laver kondens"?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

"The government of the United States is not, in any sense, founded on
the Christian religion." -George Washington, November 4, 1796

"No, I don't know that Atheists should be considered as citizens, nor
should they be considered patriots. This is one nation under God."
-George H. W. Bush, August 27, 1987

Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-06-06 04:06

> Og I har renset "det store filter", altså det hvor den "laver kondens"?
>
> Mads

Hvis det er den man kan tage ud af en låge foran, så skyller vi den jævnligt
igennem og renser den for fnuller.

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 21-06-06 07:06

Kari Eiffert wrote:

> Hvis det er den man kan tage ud af en låge foran, så skyller vi den
> jævnligt igennem og renser den for fnuller.

OK - skylle bare lige sikre mig.

Jeg har desværre ikke nogle bud på en løsning af problemet.

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

I don't say this lightly. However, I really think that the U.S. no longer
is classifiable as a democracy, but rather as a plutocracy.
- H. Peter Anvin

Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-06-06 14:16

"Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> skrev i en meddelelse

> OK - skylle bare lige sikre mig.
>
> Jeg har desværre ikke nogle bud på en løsning af problemet.
>
> Mvh
>
> Mads

Du prøvede da og tak for det

mvh Kari

Fra : P&H

Dato : 20-06-06 20:54

Hej.
Jeg har været ude for samme problem eller noget der ligner. Det var slangen
fra pumpen til vandbeholderen der var stoppet af "fnuller".
Per

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-06-06 20:59

"P&H" <lindevej6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slangen
> fra pumpen til vandbeholderen der var stoppet af "fnuller".

Ok. Jamen den tjekker vi også så Tak for rådet.

Mvh Kari

Fra : Calle.

Dato : 21-06-06 16:57

Kari Eiffert wrote:
> [...]
>
> Vores tørretumbler er begyndt at stoppe kort tid efter vi har sat den
> igang. Den viser at vandbeholderen og filteret er fyldt, men det er

gætter på stoppet afløb
--
*** Calle ***

Fra : Mr. X

Dato : 21-06-06 20:33

> [...]
> igang.
> Den viser at vandbeholderen og filteret er fyldt, men det er de ikke. Hvad

Jeg kan kun give folk ret i at det enten er fnuller i kondenspumpen eller
tilstoppet slanger fra denne der er tilstoppet. I nogentilfælde kan pumpen
dog være defekt.

Mvh

Mr. X

Hårde Hvidevare Tekniker