Kan ikke installere fedora 5
Fra : Henrik Hartig

Dato : 18-06-06 13:15

Hej igen igen
Fedora kan fint installeres på alle mine pc'ere bare ikke på min vens:
Velkomstbilledets grafik ser mystisk ud, og når jeg trykker ENTER for at
installere fedora skriver maskinen:

boot:
Could not find linux kernel image: linux

Any clues?

Fra : Henrik Hartig

Dato : 18-06-06 17:18

Henrik Hartig skrev:
> [...]
> installere fedora skriver maskinen:
>
> boot:
> Could not find linux kernel image: linux

Google er min ven
http://forums.fedoraforum.org/archive/index.php/t-101744.html

Det er en bug. Ved bootlinjen skal man skrive:
/isolinux/vmlinuz initrd=/isolinux/initrd.img

indtil videre kører installationen....