Essentialpim pro
Fra : Per H

Dato : 18-06-06 10:32

Ved ik lige om det tidligere har været oppe i denne NG?
ellers modtages gerne den korekte NG.

jeg har Essential pro, (som outlook) men har problemer med at sætte
udskrift op.
den kan simpelthen ikke finde stien, og sommetider starter den min
browser op. med tom side.
meget underligt.

Både den gamle og nyeste version laver samme problem.

Håber en der kan hjælpe.
det var sku et mega dyrt program. men at skrive til dem på engelsk er
næsten uoverkommeligt, og ganske uforståligt at læse.
..

Vh Per

Fra : Allan Soerensen

Dato : 18-06-06 13:39

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ved ik lige om det tidligere har været oppe i denne NG?

Det har det sikkert ikke, for dit spørgsmål har vist ikke noget med erhverv
at gøre

> ellers modtages gerne den korekte NG.

Valgte du en helt tilfældig gruppe, da du besluttede dig for at poste i
dk.erhverv?

Start med at kikke
http://groups.google.dk/groups?lnk=hpsg&hl=da&q=Essentialpim
Måske dk.edb.system.lomme-pc var en mere oplagt gruppe end dk.erhverv, jeg
vil i hvert fald tro at du skal vælge en gruppe, der starter med dk.edb.*

Fra : Per H

Dato : 18-06-06 14:00

De sidste 3 linier kunne jeg bruge.

Vh Per

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-06-06 06:48

> De sidste 3 linier kunne jeg bruge.

Jeg synes nu ellers de øvrige svarlinier var ligeså gode som de tre sidste -
men de kommer nok igen næste gang du poster her

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : Per H

Dato : 23-06-06 17:54

On Tue, 20 Jun 2006 07:48:28 +0200, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
>Jeg synes nu ellers de øvrige svarlinier var ligeså gode som de tre sidste -
>men de kommer nok igen næste gang du poster her

sikkert kommer kun an på hvor meget støj man ønsker.

fortsat god weekend.

Vh Per