Winproxy 4.0
Fra : Systemx

Dato : 18-06-01 13:31

Hej gruppe ...

Jeg har et lille netværk bestående af 2 computere en Win2k og en Slackware
Linux ... Jeg kører internet fra windows maskinen og ville gerne have den
til at dele internet med linux maskinen men der er ingen dokumentation for
det overhovedet i software pakken og jeg har ikke kunne finde noget på
nettet nogen steder om det ... Der står kun hvad man skal gøre for at få det
til at virke mellem to windows maskiner!!!!

Håber der kommer mange nyttige indlæg....
Beck