Billedeudskiftning
Fra : Martin

Dato : 16-06-06 14:11

Jeg ønsker at de småbilleder, bliver store når der trykkes på dem.

Rimelig nemt at se, hvad jeg mener med nedenstående link.
<http://aarhof.eu/billedetest/>

Min fejl lyder

Error: image_click is not defined
Source File: javascript:image_click(4)
Line: 1

Men det kan jeg ikke lige forstå da det jo står her:
function image_click(clicks) {

Har jeg lavet et eller andet rivende forkert?

PS: Jeg er ikke så hurra til javascript :)

Fra : Martin

Dato : 16-06-06 14:24

Martin wrote:
> [...]
> function image_click(clicks) {
>
> Har jeg lavet et eller andet rivende forkert?
>
> PS: Jeg er ikke så hurra til javascript :)

Wauv, nu er jeg så heldig at jeg fik det til at virke uden hjælp :)