Hønseringe til flagline
Fra : Leif Neland

Dato : 16-06-06 08:33

Både vimpel og flag er udstyret med en ring med en spalte i, ligesom en
hønsering.

Kan man få tilsvarende ringe til at binde i flaglinen, så det er hurtigt at
få flaget af og på?

Hvad hedder de mon?

Leif

Fra : Max

Dato : 16-06-06 08:53

Hej Leif

> Hvad hedder de mon?

Jeg ved ikke hvad de hedder, men i supremarkeder,
byggemarkeder og lignende steder hænger de samme
sted som flag og vimpler.

Mvh Max

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 16-06-06 12:16

Max skriblede:

> Jeg ved ikke hvad de hedder, men i supremarkeder,
> byggemarkeder og lignende steder hænger de samme
> sted som flag og vimpler.

Dvs. de hænger i flagstængerne

--
Lars Fragstrup

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-06-06 17:11

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in

> Både vimpel og flag er udstyret med en ring med en spalte i, ligesom
> en hønsering.

- og det fungerer næsten på samme måde - ganske fikst.

> Kan man få tilsvarende ringe til at binde i flaglinen, så det er
> hurtigt at få flaget af og på?

ja - det er hurtigt og smart - og ligner lidt noget der hører til
udenfor en kontorbygning.

Man kan save dem over med en fin nedstryger og binde snoren på
som sædvanligt :D

> Hvad hedder de mon?

Flagclips

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : besked

Dato : 17-06-06 18:51

Lars Gjerløw Jørgensen <dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

> Flagclips

På mine står der flagkroge

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-06-06 09:06

besked@seiersens.dk (besked) wrote in news:1hh3dmv.1je109h15hqa1uN%
besked@seiersens.dk:

> På mine står der flagkroge

De findes sikkert fra alle flagfabrikanter - jeg kunne se at
dem på vores flag var lavet af en anden slags plastic end
dem de havde i byggemarkedet (til at sætte på linen).

/hilsner

Fra : Nick

Dato : 18-06-06 09:13

De kan fåes her: