Endnu en sær hund.
Fra : lgo

Dato : 13-06-06 22:38

Hej alle sammen.
Jeg er også en fortvivlet hundeejer der ikke ved hvad jeg skal stille op med
min hund der er ved at driver mig til vandvid. Hun er en tæveblanding
bestående af korthåret foxterrier og dværg sheepdog. Hun er 4 år gammel og
ellers en sød og kærlig hund. Er meget afhængig af os som famile tror jeg.
Familien består af 3 børn på 7, 14,15 år samt mor og far. Vores store
problem er at hun ofte ikke er renlig og det værste er at det er vores dyner
hun tisser i. Nu vil i jo nok sige at vi kunne lægge dynerne væk, men det
når jeg altså ikke og det at lukke alle døre før afgang fra huset glemmer de
store drenge så hun går over hele huset når vi er hjemmefra. Men hun gør det
også selv om vi er hjemme. Men jeg har aldrig kunnet tage hende i det
desværre. Jeg kan heller ikke finde noget mønster i det øv øv. Måske har
nogle her et forslag. Vi går med hende mindst 3 gange dgl og på næsten de
samme tidspunkter hver dag.
Mvh en fortvivlet hundeejer.

Fra : fam. Ager

Dato : 14-06-06 06:11

"lgo" <lgo@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen.
Vores store
> problem er at hun ofte ikke er renlig

---------

prøv at få hende checket for urinvejssygdomme, når en tæve går hen og bliver
urenlig, kan det være tegn på sygdom.

mvh. marie

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-06-06 14:39

lgo wrote:
> [...]

> lukke alle døre før afgang fra huset glemmer de store drenge så hun
> går over hele huset når vi er hjemmefra. Men hun gør det også selv om

De store drenge skal vaske sengetøjet når det er vådt. Så kan de lære at
lukke dørene.

--
Per, Esbjerg